بازم؟ بله.
اختلاف سنی ۲۰ سال برای مامان بابای طرف خیلی زیاده! تشتکم پرید!!
حالا اون دوستی که با مامانش ۴۰ سال اختلاف سنی داره و تو دو سالگی پدرشو از دست داده، بماند.
چقد دوست ندارم اختلاف سنی زیاد دختر و مادرو. واس همینه که تابلوی نه به ازدواج گرفتم دستم. دیگه از ما گذشته...
ما را در سایت نام گذاری! دنبال میکنید
برچسب: فضولی,فضولی شعر,فضولینین شعرلری,فضولی سایت,فضولی لیلی و مجنون,فضولی معامله, نویسنده: بازدید: 4