نشست

خرید بک لینک

عاطی: گرمه، خیلی گرمه! داغ کردم!

من(واقعا بی منظور!): کسی خونهمون نیست، میای خونه ما؟

(لحظاتی میگذرد و از خنده میمیریم، در میان خنده) : یه گربه دارم سیگار میکشه، میای ببینی؟

عاطی: وای آره میام ^^

با هم: همین کارارو میکنیم دعوتمون نمیکنن کربلا...

بغض

پایان داستان...

نام گذاری!...

ما را در سایت نام گذاری! دنبال می‌کنید

برچسب: نشست زمین,نشستن,نشست زمین در تهران, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 18:04

صفحه بندی