نشستم نامه بنویسم، بعد گفتم حالا بذار ببینم تو گوشیم چیا دارم!
خلاصه که عه! آهنگ قر دار :) بعد دقیقا بعد از صحبتای حاج آقا آقامیری!! :)) قر قر قر قر طوری!!
ما را در سایت نام گذاری! دنبال میکنید
برچسب: سرخوشانه میخندم,سرخوشانه های من,سرخوشانه تارا, نویسنده: بازدید: 5