عزیزم، از چی دلخور بودی اون لحظه که سوسکو آفریدی؟!
تنها موجودیه که بهم می باورونه (فعل رو از خودم ساختم، افتخار می کنی به این بنده ی نابغه ت؟) شیطان هم وجود داره! بعد فکر می کنم احتمالا همون شیطون این دوست کریه مونو ساخته!
ما را در سایت نام گذاری! دنبال میکنید
برچسب: رو به آسمونه چشما روضه خونه,رو به آسمون,با دستایی که رو به آسمونه, نویسنده: بازدید: 8