رو به آسمون نوشت

خرید بک لینک

عزیزم

سلام :)

میگم که... خوبی؟ مشکوک میزنی گل من! چرا همه چی خوبه؟ چرا هرچی میخوام بلافاصله آمادهست؟ چرا زرت حاجتامو میدی؟ نکنه حوصلهمو نداری؟ نکنه دیگه دلت نمیخواد صدامو بشنوی؟ این همه حال خوب واسه چیه؟ من که لیاقتشو نداشتم! جفتمونم میدونیم اوضاعم چقدر خرابه... هرچند! از قبل یه کوچولو بهتر شده... ولی این کم سعادتی هیئت و اینا... اینا؟

عزیزم... ما شعرای شیطونو از بریم. ی مقدار از شعرای خودتو بهم بچشون تا حالم میزون شه. این حجم از حال خوب، حالمو بد میکنه...

بهترین، میگم که ی موقع حرفامو حمل بر ناشکری نکنی ها! من چاکر و شاکر توعم هستم و اصلن قربونتم میرم، ولی حق بده که مشکوک شم...

راستی عشقم، برای فردا فقط تو میتونی بهم کمک کنی، که دلها جز به یاد تو آروم نمیگیرن :)

#با_یادت_سر_مستم...

نام گذاری!...

ما را در سایت نام گذاری! دنبال می‌کنید

برچسب: رو به آسمونه چشما روضه خونه,رو به آسمون,با دستایی که رو به آسمونه, نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 19:36

صفحه بندی