می گه: یه چیزی که موجود نیست نام ببر!
تعجب!
می گه: اینجا نوشته اطلاعات موجود نیست!! هررررر هررررر :))
بعد من نمک می ریزم: یه موجود نام ببر!
می فرمایند: یــــــــــــــخ! دو پهلو و ایهام دار!! :))
+فونت دیفالت نوشته هارو دوس دارم، چرا؟ نمی دانم!!
ما را در سایت نام گذاری! دنبال میکنید
برچسب: برادری,برادری با گرگ,برادری در,برادری به تعداد نیست,برادری گرگها,برادری استفان نایت,برادری با غم,برادری در بختیاری,برادری و اخوت,برادری استفن نایت, نویسنده: بازدید: 1