حالا طول میکشه تا بمیرم و زنده شم و خود جدیدمو باور کنم و رشدش بدم و دوستش داشته باشم... حتی شاید چندسال طول بکشه...
ولی یادم هست که ناشکری چه بلایی سر آدم میاره. پس خدا رو شکر میکنم، با اینکه از دیشب سرم پایینه که با ماه چشم تو چشم نشم، و گردنم و دلم رو نهیب میزنم که به حرف گوش کنن، و رو به آسمون که یکی از قشنگترین جلوههای رحمتشه میکنم و میگم: به دادهات که عشق بوده و گرفتهت که معشوق بوده شکر...
و بعد صورتمو میشورم و لبخند میزنم و سعی میکنم وانمود کنم خوشبختم تا باز ملکهی ذهنم بشه.
نام گذاری!...
ما را در سایت نام گذاری! دنبال میکنید
برچسب: برنامه ریزی,برنامه ریزی درسی,برنامه ریزی برای کنکور,برنامه ریزی روزانه,برنامه ریزی خطی,برنامه ریزی تولید,برنامه ریزی برای کنکور ارشد,برنامه ریزی برای تابستان,برنامه ریزی برای پشت کنکوری ها,برنامه ریزی شهری, نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 22:10