
بازم؟ بله. اختلاف سنی ۲۰ سال برای مامان بابای طرف خیلی زیاده! تشتکم پرید!! حالا اون دوستی که با مامانش ۴۰ سال اختلاف سنی داره و تو دو سالگی پدرشو از دست داده، بماند. چقد دوست ندارم اختلاف سنی زیاد دختر و مادرو. واس همینه که تابلوی نه به ازدواج گرفتم دستم. دیگه از ما گذشته......
ادامه مطلب
ریزش مو کاهش فشار کاهش وزن حالا اون بارش شبانه، بماند!...
ادامه مطلب