
می گه: یه چیزی که موجود نیست نام ببر! تعجب! می گه: اینجا نوشته اطلاعات موجود نیست!! هررررر هررررر :)) بعد من نمک می ریزم: یه موجود نام ببر! می فرمایند: یــــــــــــــخ! دو پهلو و ایهام دار!!xa0 :)) +فونت دیفالت نوشته هارو دوس دارم، چرا؟ نمی دانم!!...
ادامه مطلب