نتونستم گریه کنم، قسی القلب شدم یا هرچی... شرمندم فقط... :(...
دو تا از دخترا هستن که بیچارهست کسی که دوستش داشته باشن! شاخک و فرشته! یکیشونم هس که خودش بیچارهست وقتی کسیو دوست داره...فالوئینگ! :)...