نام گذاری!

متن مرتبط با «گریه دختر» در سایت نام گذاری! نوشته شده است

گریه

  • نیلوبلاگ

    نتونستم گریه کنم، قسی القلب شدم یا هرچی... شرمندم فقط... :(...

    ادامه مطلب
  • این دخترای نازنین!

  • نیلوبلاگ

    دو تا از دخترا هستن که بیچارهست کسی که دوستش داشته باشن! شاخک و فرشته! یکیشونم هس که خودش بیچارهست وقتی کسیو دوست داره...فالوئینگ! :)...

    ادامه مطلب