
هوا بس نا جوانمردانه سرد است! و خب شمبه س! من هنوز کار اون هفته رو تموم نکردم :) خلاصه که! اسم این هفته رو می ذارم: هفته ی تلااااااش! باشد که متلاشی شویم :) از خداوند جان هم بابت هفته گذشته سپاس گذارم :) (دندان هایش به هم می خورد، صدایی می آید! شتلق!!) دیدی؟ یادم رفت نادر فارابی رو بگیرم. همون که مثل یک حسود واقعی هدیه دادم! به من چه که همکاراش بهش کتاب هدیه داده بودن که منم بخوام بدم؟ حالا دیروزم یادم نبود! :!!...
ادامه مطلب
ماه شبیه توعه... ...
ادامه مطلب