نام گذاری!

متن مرتبط با «نشستن» در سایت نام گذاری! نوشته شده است

نشست

  • نیلوبلاگ

    عاطی: گرمه، خیلی گرمه! داغ کردم! من(واقعا بی منظور!): کسی خونهمون نیست، میای خونه ما؟ (لحظاتی میگذرد و از خنده میمیریم، در میان خنده) : یه گربه دارم سیگار میکشه، میای ببینی؟ عاطی: وای آره میام ^^ با هم: همین کارارو میکنیم دعوتمون نمیکنن کربلا... بغض پایان داستان......

    ادامه مطلب