دمااااااااغ... دلم میخواد انگشت وسط دست چپمو از بند دوم بکنم، هم همدردی، هم کثافت کاری!!! بعد اونوقت چشاش... خندههاش... خب من عاشقشم... ازین عشقایی که نمیتونی ابراز کنی......