
دمااااااااغ... دلم میخواد انگشت وسط دست چپمو از بند دوم بکنم، هم همدردی، هم کثافت کاری!!! بعد اونوقت چشاش... خندههاش... خب من عاشقشم... ازین عشقایی که نمیتونی ابراز کنی......
ادامه مطلب
ی غنچه زردxa0ی غنچه قرمز بعد نمی پرسم که من سلام کنم زشته، تو با صدای بلند آواز بخونی زشت نیست؟ ی غنچه قرمز ی غنچه زرد بهش حسی داری؟ من به همه حس دارم :))) ی غنچه به من میده ی غنچه بهش میدم......
ادامه مطلب