ی غنچه زردxa0ی غنچه قرمز بعد نمی پرسم که من سلام کنم زشته، تو با صدای بلند آواز بخونی زشت نیست؟ ی غنچه قرمز ی غنچه زرد بهش حسی داری؟ من به همه حس دارم :))) ی غنچه به من میده ی غنچه بهش میدم......