
سلام هفته ی جدید :) اسم این هفته رو می ذارم: هفته ی امید :) امیدوارم امروز خوب بگذره، فردا خوب بگذره، و هر روز خوب بگذره... از ما نام گذاری، از کائنات برکت :)) موضوع: هفتگی - برای روزهای بی مخاطب پی اس: آخه لاک سبز؟ ناخونام شبیه ناخون زامبیا شده! ...
ادامه مطلب