
اگر بدونی که چقدر همیشه و هر لحظه به یادتم، می فهمی که گاهی دل تنگی برای 18/8 به حدی زیاد می شه که درست وقتی کنار دو تا از دوستام داریم می گیم و می خندیم یادش می افتم به طوری که دوستام می فهمن که دیگه پیششون نیستم! چقدر جاتو خالی کردم دیروز... ...
ادامه مطلب
می گه: هنوز حسی بهش داری؟ می گم: حس می کنم برای این حرفا دیگه خیلی پیرم!! از سنمون گذشته این حرفا!!... بابای سارا فوت کرده، خدا رحمتش کنه......
ادامه مطلب