ساعتای جفتو میبینم آرزومو بلند میگم تو! #بی_مخاطب...
می گه: هنوز حسی بهش داری؟ می گم: حس می کنم برای این حرفا دیگه خیلی پیرم!! از سنمون گذشته این حرفا!!... بابای سارا فوت کرده، خدا رحمتش کنه......