
هدهد می گه: ناراحت شدی؟ انیس می بینه دارم توضیح می دم که ناراحت نمی شم!قطع که می کنم به انسی می گم روم نمی شه به دخترا بگم برام مهم نیست! روم نشده بود تا اون موقع ولی به هدهد گفتم!هدهد ناراحت شد. قبلا هم بهش گفته بودم فقط مامانم برام مهمه، اما این بار ناراحت شد! گفت از ناراحتی دوستات ناراحت نمی شی؟ناراحتی دوستام؟ خیلی وقته از کسی ناراحت نشدم... چرا؟ نمی دونم. کافیه از رفتاری ناراحت شم تا آدمی که ناراحتم کرده برای همیشه بندازم دور! خیلی راحت... شاید برای همینه که دوستیام بی عمر شدن، جوون مرگ می ش...
ادامه مطلب