نام گذاری!

متن مرتبط با «آب انبار» در سایت نام گذاری! نوشته شده است

آبان

  • نیلوبلاگ

    چقدر عجیب و غریب وارد آبان شدیم ها! چقدر زود... دیروز خرداد نبود مگه؟! دو روز دیگه عیده که باز!! کلیپ رو دیدم... بعضی عکسارو خودمم نداشتم... خب شایدم برم آنبلاکش کنم بگم برام بفرسته عکسارو... اون عکس جلوی ویلا:) #اندوه_بزرگیست_زمانی_که_نباشی فردا با چه رویی تو چش آقای ع نگاه کنم؟ پول کتابشو بدم یا نه؟ امضا بگیرم یا نه؟ ... یا نه؟...

    ادامه مطلب